Cum descos idei? //CREATIVITATE ÎN DESIGN VESTIMENTAR
Creativitatea este esențială pentru oamenii care activează în domeniul designului vestimentar.
Este, de altfel, locomotiva acestei profesii. Ne confruntăm adesea însă cu momentul în care, deși un produs vestimentar este unul original, acesta nu neapărat este unul creativ, nu vinde sau simplu, nu rezolvă o necesitate sau o problemă de pe piața în care activăm.
Această sesiune de explorare vine să te ajute în a înțelege cum ajungi la un produs cu adevarat creativ decât unul original, ce este de fapt creativitatea și care sunt componetele care clasifică o lucrare în categoria ‘creativă’ conform modelului vestic. Mai mult, sesiunea te ajută să analizezi cum treci prin etapele unui proces de generare a ideilor creative și care sunt momentele cheie pe care trebuie să te focusezi.
Pe final, aplicăm tehnici de generare a ideilor creative în practică printr-un mini proiect realizat la training.
Loc de desfășurare: ZIPhouse, str.Studenților 9/19, Chișinău
Durata: Parte I 10:00 – 12:00, Parte II 13:00 – 15:00
Data: 28 Mai
Pentru cine este această sesiune?
Tinerii designeri care își doresc să deschidă o afacere sau tinerii antreprenori care activează ca și designeri vestimentari.
Acest training te va ajuta să înțelegi cum îți explorezi potențialul creativ și cum îl valorifici mai eficient. Mai mult, te va echipa cu 2 tehnici de generare a ideilor creative.
Obiective training:
Obiectiv 1: Cunoaște și înțelege ce este creativitatea și procesul creativ prin prisma propriilor experiențe.
Obiectiv 2. Percepe creativitatea ca soluție utilă la o problemă existentă decât originalitatea unui produs/obiect/vestimentație.
Obiectiv 3. Descoperă punctele cheie ale procesulului de generare a soluțiilor creative de care trebuie să ții cont în activitatea zilnică. Înțelege cum valorifici aceste puncte cheie.
Obiectiv 4. Învață 2 tehnici de gândire creativă și aplică în cadrul sesiunii una dintre ele în domeniul designulului vestimentar.
Ce descoperi în sesiune?
• Testezi propriul potențial creativ
• Elementele care definesc/categorisesc un produs ca fiind
creativ
• Diferența între inovație și creativitate
• Cele 4 etape ale procesului creativ conform Wallas & Amabile
• Tehnica Janusiană de generare a ideilor creative
• Metoda lumii paralele în crearea unor proiecte creative
Cu cine?
Ana Simon – Trainer cu activitate în industriile creative timp de 5 ani. Ana și-a luat masterul cu distincție la University of Warwick în Marea Britanie în domeniul Industrii Creative și Media, a facut de altfel design vestimentar în SUA ca și curs alternativ și a dus sesiuni pentru organizații precum Open Society Foundations New York, AIESEC, Soros, GlobeIn, Target/JWT.
Acces: early bird (pînă la 21 mai) – 120 lei, 22-27 mai – 150 lei
Acces membrii ZIPhouse: early bird (pînă la 21 mai) – 80 lei, 22-27 mai – 100 lei
Prețul acoperă cursul, materialele utilizate în cadrul sesiunii și pauzele de cafea
Pentru a participa la sesiune completați formular de înregistrare: http://goo.gl/forms/FhpdzNzHKb
Înscrierea se incheie în data de 27 mai.
Nr. maxim de participanți: 20 (primul venit – primul servit)
Pentru alte informații suplimentare vă rugăm să ne contactați telefonic la 022 509 990