Expoziția fotografică „Descoperă Moldova” – la Gara Feroviară din Chișinău
Expoziția fotografică „Descoperă Moldova”, care surprinde comorile turistice ale țării noastre, poate fi admirată acum de publicul larg. Până la data de 3 noiembrie vernisajul fotografic va fi amplasat în incinta Gării Feroviare din Chișinău (str. Piața Gării 1) și poate fi vizitată de toți doritorii în intervalul orar 09:00-20:00.
Expoziția cuprinde 40 de imagini surprinse de 11 fotografi din Italia, Franța, România și Republica Moldova, care au participat la un foto-tur al Moldovei, pentru a imortaliza autenticitatea turistică a țării. În rezultat ei au realizat zeci de fotografii originale, care au completat portofoliul de imagini turistice ale Moldovei.
Descoperă Moldova prin cărți poștale
Totodată, cele 40 de imagini au fost tipărite pe cărți poștale, într-un tiraj de 2.500 de exemplare, care sunt distribuite gratuit la Aeroportul Internațional Chișinău. Standurile cu imagini au fost amplasate în apropierea zonei „Plecări” a aeroportului. Doritorii de a expedia vederi prietenilor și rudelor din țările UE și CSI, pot plasa fotografiile deja semnate în cutiile poștale aflate lângă suporturile cu fotografii.
Descoperă Moldova și tu! Descoperă obiectivele turistice, vinăriile, gastronomia, tradițiile, meșteșugurile, natura și oamenii!
Despre proiectul fotografic „Descoperă Moldova”
Acest proiect complex a inclus mai multe activități, printre care se numără:
- foto-turul „GUSTAR EXPERIENCE”, desfășurat în luna august, cu scopul de a instrui fotografii din țară în materie de fotografie turistică și de a crește portofoliul de imagini reprezentative ale Moldovei;
- expoziția fotografică amenajată inițial la hotelul „Radisson Blu Leogrand Chișinău” (str. Mitropolit Varlaam, 77);
- tipărirea cărților poștale într-un tiraj de 10.000 de exemplare, care au fost distribuite gratuit în cele mai mare hoteluri din Chișinău, la info point-urile din cadrul Zilei Naționale a Vinului și la Aeroportul Internațional Chișinău.
Toate aceste acțiuni au fost realizate de către Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova. Începând cu anul 2013, cu suportul USAID au fost realizați pași importanți pentru brandingul, poziționarea și promovarea Republicii Moldova drept destinație turistică, fiind definită și oferta turistică a țării.
Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova a adoptat o abordare complexă a domeniului, care se concentrează asupra următoarelor aspecte: promovarea Moldovei ca destinație turistică pe piețele-cheie (campanii, expoziții, branding de țară cu Pomul Vieții și Vinul Moldovei, promovare în presa internațională etc.); modernizarea serviciilor turistice (vinării, pensiuni rurale, artizani etc.); dezvoltarea de noi produse turistice (tururi vinicole și gastronomice, drumeții, ciclism, MICE); îmbunătățirea forței de muncă a sectorului (cunoștințe despre produse, serviciul clienți etc.); creșterea calității furnizorilor de servicii turistice; asigurarea unui cadru legal favorabil pentru turismul intern; elaborarea unei politici de turism și a unei strategii în comun cu Organizația Mondială a Turismului.
Proiectul de Competitivitate al USAID Moldova a adoptat o abordare complexă a domeniului, care se concentrează asupra următoarelor aspecte: promovarea Moldovei ca destinație turistică pe piețele-cheie (campanii, expoziții, branding de țară cu Pomul Vieții și Vinul Moldovei, promovare în presa internațională etc.); modernizarea serviciilor turistice (vinării, pensiuni rurale, artizani etc.); dezvoltarea de noi produse turistice (tururi vinicole și gastronomice, drumeții, ciclism, MICE); îmbunătățirea forței de muncă a sectorului (cunoștințe despre produse, serviciul clienți etc.); creșterea calității furnizorilor de servicii turistice; asigurarea unui cadru legal favorabil pentru turismul intern; elaborarea unei politici de turism și a unei strategii în comun cu Organizația Mondială a Turismului.