„M înseamnă METRO” – o reconfirmare a promisiunii brandului de angajator
„M înseamnă METRO” – o reconfirmare a promisiunii brandului de angajator
Brandul METRO evoluează în pas cu ultimele tendințe pentru a deveni mai atractiv pentru talente. În acest sens, METRO Moldova a lansat campania de consolidare a imaginii sale de angajator – „M înseamnă METRO” – o promisiune de brand pentru dezvoltare continuă și un viitor de succes alături de oamenii profesioniști care lucrează împreună.
M este un simbol al brandului și reprezintă libertatea creativă și oportunitățile pe care METRO le oferă angajaților din diferite funcții. Fiecare angajat contribuie în mod unic la succesul general al companiei și al clienților săi. Astfel, promisiunile de angajator pe care le are echipa METRO sunt, de asemenea, parte ale simbolului M: aprecieM, dezvoltăM, motivăM, asigurăM, implicăM și respectăM.
Serghei Martînov, director general METRO Moldova: „Propunerea de valoare pe care METRO o oferă angajaților în schimbul angajamentului lor, este că la METRO întotdeauna avem aspirații mari. Creștem, învățăm și gândim cu un pas înainte. Urmăm modelul nostru unic de business, totodată contribuim la transformarea pieței. Pentru a atinge această ambiție te invităm să dezvoltăm împreună o afacere fidelă rădăcinilor sale și în căutare continuă de soluții noi.”
Abordarea inovativă de comunicare demonstrează capacitatea companiei METRO de a se adapta tendințelor actuale, pentru a oferi angajaților săi o experiență de muncă autentică, în contextul în care peste 85% din managementul METRO sunt angajați ai companiei care au avansat în funcție datorită programelor interne de dezvoltare în carieră și eforturilor apreciate la justa valoare.
„M” cuprinde toate angajamentele METRO pentru actualii, dar și pentru potențialii angajați:
aprecieM – Aprecierea la METRO reprezintă recunoașterea și valorizarea contribuției angajaților pentru responsabilitatea, implicarea și efortul lor. Compania își poziționează angajații pe primul plan și le pune în valoare calitățile, iar managerii manifestă grijă începând cu perioada de integrare și pe tot parcursul carierei prin feedback, mentorat și coaching.
dezvoltăM – La METRO succesul companiei este reprezentat de succesul angajaților săi. De aceea METRO le îmbunătățește abilitățile, îi ajută să-și valorifice potențialul, le oferă posibilități de formare și dezvoltare profesională constantă. Astfel, membrii echipei participă la programe teoretice și practice la standarde internaționale, programe de leadership, proiecte interdepartamentale, dar și alte oportunități de dezvoltare în carieră, având la bază un proces de instruire digitalizat.
motivăM – METRO motivează angajații prin crearea unui mediu de muncă dinamic și echilibrat. Le recompensează activitatea și rezultatele prin salariu competitiv, sisteme motivaționale, transport, echipamente eficiente, reduceri la cumpărături, organizarea evenimentelor de consolidare a echipei și alte beneficii atractive. Mai mult decât atât, le oferă provocări, oportunități de creștere, dar și un echilibru între viața personală și profesională.
asigurăM – Asigurarea se reflectă în angajamentul METRO de a oferi condiții sigure și corecte de muncă. Compania respectă standardele și reglementările de sănătate și securitate în muncă, promovând principii esențiale, pentru a asigura un mediu de lucru favorabil și echitabil pentru toți angajații săi.
implicăM – Implicarea reprezintă integrarea în diverse activități ale companiei. Astfel, METRO promovează comunicarea deschisă, colaborarea și consolidarea spiritului de echipă. Totodată, oferă oportunități de participare și implicare în proiecte comunitare.
respectăM – METRO promovează o cultură organizațională bazată pe echitate, toleranță și respect reciproc. Compania se angajează să mențină un mediu de lucru în care diversitatea și incluziunea sunt apreciate. Respectul se manifestă și printr-o atitudine nediscriminatorie față de toți angajați, indiferent de gen, rasă, religie, orientare sexuală, vârstă etc.
Consolidarea imaginii brandului de angajator cu sloganul „M înseamnă METRO” reprezintă un pas important în direcția consolidării poziției METRO pe piață și în atragerea și creșterea celor mai buni specialiști. Compania este dedicată angajaților, clienților și comunității în care activează și își propune să fie un partener de încredere pentru toți cei care își doresc să se dezvolte în mediul antreprenorial. Alege M și descoperă diversitatea sa!
Pentru mai multe informații despre METRO, dar și oportunități de carieră, accesează site-ul cariere.metro.md
Despre METRO
METRO este unul dintre liderii internaționali în domeniul vânzărilor en-gros, cu un sortiment de produse alimentare și nealimentare, dedicate clienților din industria HoReCa și revânzătorilor. La nivel global, METRO servește peste 17 milioane de clienți, care pot alege din mixul de canale de vanzare (magazin, livrare, comerț online). METRO susține competitivitatea întreprinzătorilor cu soluții digitale și contribuie astfel la diversitatea culturală din comerțul cu amănuntul și sectorul ospitalier. Sustenabilitatea este un pilon al afacerii METRO. Compania METRO fiind appreciată de către Indicele Sustenabilității Dow Jones, FTSE4Good, MSCI, CDP. Compania operează în 30 de țări și angajează peste 93.000 de oameni în întreaga lume. În anul financiar 2021/22, compania METRO a înregistrat un volum al vânzărilor de 29,8 miliarde EUR. În Republica Moldova, compania METRO este prezentă din 2004, având peste 600 de angajați, trei magazine și peste 20000 de articole în fiecare magazin. Pentru mai multe informații, vizitați www.metro.md.