Diana Voevuțki: despre cum e să faci marketing și vânzări în fashion, dar și cum să îți vinzi produsul și să menții afacerea pe timp de pandemie
Telegram

Diana Voevuțki: despre cum e să faci marketing și vânzări în fashion, dar și cum să îți vinzi produsul și să menții afacerea pe timp de pandemie

Fashion designerul și femeia de afaceri Diana Voevuțki a fost cea de-a șasea invitată la seria de sesiuni marca Rockit Conference – 7 ani #DeAcasă. Astăzi, 22 aprilie, începând cu ora 19.00, pe pagina Rockit Conference, va avea loc următorul și ultimul episod alături de Elena Știubei.

Fondatoarea brandului Ariadna by Diana Voevuțki a povestit despre cum a transformat un atelier și câteva rochii cusute stângaci într-o companie, dar și care este secretul vânzărilor. Potrivit Dianei Voevuțki, dacă există dorință și dedicație atunci totul este posibil. Acesta a fost și cazul ei, de mică știa că vrea să devină designer și și-a urmat scopul, necătând la piedicile întâmpinate în timpul ascensiunii sale profesionale. Deși antreprenoarea susține că în multe cazuri pentru a lansat o afacere în Republica Moldova este nevoie de mulți bani sau multă susținere, cu entuziasm și determinare poți să atingi la fel de multe scopuri.

„Să faci afaceri în Moldova e greu, e foarte greu, dar este o provocare. Mereu spun tinerilor designeri că se merită de făcut ceva al lor și că mereu este loc de mai bine și mai mult. Nu trebuie să ne conducem mereu după exemplele clasice, există excepții. Dacă peste hotare antreprenorii mici și medii au fost ajutați de stat, noi nu am fost. Ne-am ținut la suprafață cum am putut. Anul trecut noi am lucrat la capacitatea de 10%, am păstrat toate contractele și comenzile, dar am fost nevoiți să închidem showroom-ul, asta au fost încercările aduse de pandemie. Mulți antreprenori și-au închis afacerile definitiv.

Practic toți cu afaceri mici și mijlocii au fost mâncați de chirii și impozite. Probabil ar fi fost corect ca în perioada pandemică să se creeze condiții pentru micile afaceri, ca măcar să nu achite impozitele și chiriile la prețul lor obișnuit și întreg”, a concretizat Diana.

Totodată, Diana Voevuțki recomandă antreprenorilor la început de cale să persevereze în ceea în ce sunt buni, iar lucrurile care nu le reușesc să le lase pentru alți specialiști. De asemenea, în viziunea Dianei, în afaceri, fiecare obstacol trebuie primit ca o oportunitate și o lecție. În același timp, designera spune că dacă îți dorești cu adevărat un lucru, trebuie să mergi înainte cu asta până în pânzele albe.

Reamintim că seria live-urile 7 ani #DeAcasa continuă, iar joi, 22 aprilie, începând cu ora 19.00, pe pagina Rockit Conference, va avea loc următorul și ultimul episod alături de Elena Știubei, care va vorpi despre puterea textelor care vând și importanța unei comunicări sănătoase într-o afacere.  Luând în considerare starea curentă în evoluția COVID-19 la nivel național, Rockit Conference încurajează fiecare participant să țină cont de toate regulile de siguranță pentru a contribui la revitalizarea vieții culturale.

Informații utile:

Interviul integral cu Diana Voevuțki

Rockit Conference Facebook

Telegram