OPPO: Celebrăm Ziua Pământului
Telegram

 OPPO: Celebrăm Ziua Pământului

Urmându-și misiunea “Tehnologii care fac lumea mai bună”, 

OPPO militează pentru un viitor mai sustenabil.

De Ziua Pământului, OPPO prezintă realizările din anul 2020 și impactul companiei asupra societății și a mediului înconjurător.

De la înființarea companiei în anul 2004, misiunea OPPO a fost de a contribui la bunăstarea angajaților, clienților și partenerilor săi, dar și să vină cu un impact asupra mediului și societății. Sustenabilitatea a fost o parte a strategiei noastre de dezvoltare, asigurând capacitatea de a inova și de a oferi cele mai bune produse și servicii posibile utilizatorilor noștri în ceea ce numim Internetul Experienței. Reflectând asupra misiunii noastre – Tehnologii care fac lumea mai bună – rămânem fideli valorii noastre esențiale Benfen, continuând să investim în sustenabilitate. Astfel, așteptăm cu nerăbdare să colaborăm cu parteneri din întreaga industrie pentru a crea un viitor mai bun pe plan global”, a declarat Tony Chen, fondator și CEO OPPO.

Realizările OPPO în materie de sustenabilitate au fost certificate de organizația independentă de audit TÜV Rheinland, care a recunoscut aportul OPPO la crearea unei economii circulare, de la proiectare, ambalare, modernizarea proceselor de producție, utilizarea materialelor durabile, până la minimizarea deșeurilor de producție și reducerea emisiilor.

Ca parte a contribuției sale la economia circulară, în anul 2020, OPPO a reciclat de 13 ori mai mult (comparativ cu anul 2019) datorită utilizării materialelor regenerabile, 35% din materialul plastic folosit la producerea smartphone-urilor este reciclat. Astfel, s-a înregistrat o scădere de 42,7% a deșeurilor generale și 20% a emisiilor indirecte de gaze cu efect de seră.

OPPO lucrează împreună cu furnizorii săi pentru a derula proiecte de management durabil și a consolida un ecosistem sustenabil. De exemplu, conform Regulamentului Intern OPPO Global, furnizorilor li se interzice să se implice în practici ilegale sau neetice, să practice activității monopoliste sau corupte.

Fiind un brand care susține responsabilitatea social, în perioada pandemiei OPPO s-a alăturat comunității globale și a inițiat campania ”Solidaritate pentru Moldova”, în cadrul căreia a donat 20 de smartphone-uri OPPO medicilor care luptă cu COVID-19, pentru a fi mai aproape de cei dragi.

Promovând sloganul ”Tehnologia ca o formă de artă”, OPPO mereu a susținut comunitățile de artă și cultură din întreaga lume, motivând persoanele creative să-și dea frâu liber imaginației. În acest sens, am demarat proiectul digital în colaborare cu tinerii ilustratori, care au creat wallpapere pentru smartphone-uri OPPO. Acest proiect a ajutat tinerele talente să se exprime și să ajungă la utilizatorii OPPO.

Utilizatorii pot să descarce gratuit wallpaperele de pe accountul oficial de Pinterest https://www.pinterest.com/OPPOMobileMoldova/_created/

Pentru mai multe detalii, accesaţi site-ul oficial OPPO Moldova, Facebook şi Instagram.

 

Telegram