Documentația necesară pentru a depune o cerere de compensație de zbor anulat/întârziat
Telegram

Zborurile întârziate sau anulate sunt fenomene mult mai frecvente decât am putea crede. Anul trecut, circa 175,000 de zboruri au fost întârziate sau anulate. În multe cazuri, neregularitățile au fost provocate de circumstanțe de forță majoră. În astfel de împrejurări, companiile aeriene nu sunt obligate să plătească despăgubiri pasagerilor aerieni. Totuși, există și situații în care pasagerul are dreptul la despăgubiri în caz de întârziere avioane sau anularea zborului. Dacă vă confruntați cu o astfel de problemă, Air Advisor vă poate ajuta să obțineți despăgubirile cuvenite.

Ce presupune procedura de întocmire și depunere a reclamației?

Procedura de obținere a compensației pentru zbor perturbat nu este deloc simplă. Este un proces birocratic și anevoios, care necesită timp, răbdare și bani. Companiile aeriene complică procedura în mod intenționat, pentru că nu le este rentabil să plătească aceste despăgubiri.  Din cauza aceasta, totul durează mult mai mult decât ar trebui. De obicei, procesul cuprinde depunerea plângerilor către o serie de autorități de soluționare a litigiilor, pregătirea și trimiterea a numeroase documente (adesea în limbi străine), plata taxelor și suportarea altor cheltuieli. Cu Air Advisor, depunerea cererii de compensare pentru zbor anulat sau întârziat durează 3 minute. Dacă cererea este respinsă, specialiștii recurg la alte metode disponibile pentru soluționarea cazului.

Ce documente trebuie să furnizați companiei Air Advisor?

Dacă apelați la serviciile Air Advisor, trebuie să demonstrați companiei aeriene că Air Advisor este intermediarul împuternicit de dumneavoastră. Acest lucru poate fi confirmat de următoarele documente:

  • Copia biletului electronic;
  • Certificat de autoritate (cunoscut ca și procură) semnat și transmis prin intermediul site-ului Air Advisor;
  • Copia pașaportului sau a documentului de identitate care conține un eșantion din semnătură pentru a atesta că procura a fost semnată de dvs. și că semnătura este validă;
  • Confirmarea întârzierii sau anulării furnizate de compania aeriană (dacă este posibil, de exemplu, declarația sau e-mailul primit de la compania aeriană în sine sau de la aeroport și așa mai departe).

 

Compania Air Advisor solicită taxa pentru serviciile acordate numai dacă reușește să vă obțină compensația. Prin urmare, vă puteți baza pe integritatea serviciilor companiei și pe faptul că vor lua toate măsurile necesare pentru a soluționa cazul.

 

Telegram