Pe 9 octombrie Metro organizează Ziua Afacerii Tale
Telegram

Pe 9 octombrie Metro organizează Ziua Afacerii Tale. Proprietarii de afaceri îşi pot crea şi promova cele mai noi şi atractive oferte, prin simpla înregistrare la eveniment.

În 2016 METRO a inițiat prima ediție a Zilei Afacerii Tale. De atunci, este sărbătorită în fiecare an, în a doua zi de marți din octombrie. Este o zi dedicată antreprenorilor, care le permite să-și facă cunoscute realizările și le oferă vizibilitate. Toate informațiile despre Ziua Afacerii Tale din 9 octombrie 2018 pot fi găsite pe website-ul: www.ziuaafaceriitale.md.

Până pe 9 octombrie, activitățile pentru Ziua Afacerii Tale aduc în prim-plan o varietate de oferte speciale, create de către afacerile participante, precum: un desert gratuit care să completeze o cină romantică sau o reducere oferită pentru serviciile de curățenie.

Antreprenorii au oportunitatea de a-și înscrie afacerea, publicând ofertele speciale pe platforma online dedicată, care este deschisă publicului larg, pentru a asigura vizibilitatea afacerilor și pentru a le aduce cât mai mulți clienți noi. O oportunitate minunată de a crea un renume și o bază de potențiali clienți.

Evenimentul a fost creat pentru a susține afacerile independente autohtone și a le face mai vizibile. Inițiativa a luat naștere ca rezultat al studiului făcut de METRO la nivel global.

Studiul Own Business International, arată că afacerile independente au nevoie de mai multă vizibilitate.

Acestea sunt unele dintre cele mai importante concluzii ale raportului:

1. Proprietarii de afaceri independente se confruntă cu multe provocări și au o idee clară despre ceea ce i-ar putea ajuta.

Proprietarii de afaceri se confruntă adesea cu obstacole de ordin economic și birocratic, fiind preocupați de cuantumul impozitelor, cota asigurărilor și situația economică generală în țările lor. Ce vor proprietarii de afaceri? Antrenarea administrației publice locale. 61 % au declarat că reducerea și simplificarea impozitării este cel mai important factor care i-ar ajuta direct.

2. Pentru consumatori este destul de evident că afacerile sunt coloana vertebrală a economiilor noastre.

METRO a constatat că antreprenoriatul este tot mai solicitat pe tot globul. În conformitate cu părerea a 42% din totalul consumatorilor intervievați, companiile independente aduc o contribuție valoroasă la economia locală. În comparație, doar 12% dintre cei intervievați au spus același lucru despre întreprinderile non-independente. În mod similar, 39% dintre consumatori consideră întreprinderile ca fiind importante pentru a obține o diversitate în zona în care trăiesc. Doar 12% a spus că acest lucru este valabil și pentru companiile non-independente.

Consumatorii evaluează valoarea companiilor independente prin comportamentul lor de cumpărare: 33 % dintre toți consumatorii preferă să cumpere de la companii independente – de aproape de 3 ori mai mult decât cei care preferă întreprinderile non-independente (12 %). Aceștia obișnuiesc să cumpere din diferite motive: pentru a arăta sprijinul pentru comunitatea locală (37%), pentru că ei apreciază calitatea produselor și serviciilor ca fiind mai bună la întreprinderi independente (36%) sau pentru că le place să cumpere de la oameni pe care îi cunosc personal (32%).

3. Lipsa de vizibilitate a companiilor independente – mai puțin de jumătate dețin un website.

O majoritate de circa 63% dintre consumatori au dificultăți în găsirea întreprinderilor independente, sugerând că din această cauză poate fi dificil să-și exprime sprijinul pentru ele. Motivul? Lipsa de vizibilitate: 75% dintre consumatori au spus că nu văd multe reclame ale companiilor independente. Două treimi din consumatori au susținut că întreprinderile independente nu au o prezență online.

Mai puțin de jumătate dintre proprietarii de afaceri cunoscuți au o prezență pe social media, 46% nu au o prezență online și doar 42% au site-ul lor.

METRO oferă clienților săi diverse instrumente și servicii pentru a îmbunătăți vizibilitatea afacerilor atât în mediul off-line, cât și online, pentru a-i ajuta în atragerea clienților.

Telegram