Despre etapele de constituire și promovare eficientă a unui brand de îmbrăcăminte ne vor vorbi reprezentantele agenției de presă Fashion Guide Moldova:
Doina Popov, cofondator, stilist și jurnalist de modă;
Elena Ganciucova – Director Publicitate și PR;
Svetlana Postolachi –cofondator, project și social media manager;
În cadrul workshopului „Create it. Promote it. Sell it. ” vor fi abordate următoarele subiecte:
PARTEA I „Create it”
Speaker – Doina Popov
– Analiza pieții, tendințelor și a publicului țintă.
– Stofe, nuanțe, printuri, forme. De ce factori trebuie să ții cont atunci când le alegi? Care sunt riscurile alegerilor subiective?
– Importanța istoriei din spatele brandului.
– Imagine, Lifestyle, Stilistică. Importanța lookbook-urilor și campaign-urilor.
– Rolul fotografilor, stiliștilor, modelelor și decoratorilor în crearea unui produs calitativ.
– Designer vs Stilist. Concurență sau cooperare?
PARTEA II „Promote it”
Speaker – Elena Ganciucova
– Cine sunt clienții tăi?
– Cine sunt concurenții tăi?
– Unde mergi să promovezi colecția ta?
– Pilonii iMarketing: Product. Price. Placement. Promo.
– Fenomenul “Cheap Blogging.”
PARTEA III „ Sell it (online).”
Speaker – Svetlana Postolachi
– Importanța unui website cu posibilitatea vânzărilor online. Avantaje/Dezavantaje.
– Elementele obligatorii și cele inutile pe platforma web a brandului.
– Importanța rețelelor de socializare.
– Cum creăm corect imaginea brandului pe rețele de socializare?
– Cum facem vânzări prin intermediul rețelelor de socializare?
În premieră partenerul evenimentului DONCAFE.
Data: 21 aprilie, ora 17:30
Preț participare – 30 lei (achitarea se face pe loc)
Membrii ZIPhouse – acces gratuit
Înregistrare prealabilă & informare:
http://goo.gl/forms/SMNgmVuuvn
tel: 022 509 990 (L-V: 14.00-17.00)