Liderii industriei digital merg la Interact 2014
Cei mai influenți reprezentanți al industriei digital din Europa, se vor aduna în cadrul Interact 2014 – cel mai important eveniment tematic organizat de IAB Europe. Congresul care va dura două zile și va avea loc pe 20 și 21 mai la Paris.
Tematica evenimentului este “Crearea unei noi ere pentru dezvoltare” și presupune mai multe conferințe și dezbateri cu aportul principalilor jucători din industria de promovare online, dar și brand managerii unor companii de top, care testează printre primii inovații în industrie la subiecte legate de Programmatic Marketing, Data, Social advertising, Mobile, Native advertising, Video, Metrics, Innovation și altele.
Pe scena evenimentului vor avea prezentări mai multe companii de top printre care: Facebook, IBM, Microsoft, Nielsen, nugg.ad, BuzzFeed, ComScore, Criteo, Dailymotion, Ebuzzing, Performics, Unruly sau Videology.
Aici puteți să vedeți programul detaliat al evenimentului: interactcongress.eu
Din partea Moldovei, la eveniment a fost invitată să participa agenția digital Granat, care a reușit pe lîngă un portofolio impresionat de campanii digital în doar doi ani de la lansare, să pună bazele pentru ROCKIT, o conferință locală de profil, care are ca scop dezvoltarea industriei digital din Moldova și care la ultima ediție a abordat subiectul campaniilor de performance marketing, împreună cu invitatul special de la Google.
Cifre interesante despre Interact 2014
– Mai mult de 500 persoane cheie din industria de digital advertising, dintre care companii multinaționale, publisheri, proprietari media, agenții de digital marketing, agenții media, Provideri de servicii, Data & technology, Servicii de cercetare și start-upuri
- 32 țări reprezentate
- Peste 30 sesiuni de prezentări
Concursuri:
– Marketing and Interactive Excellence Awards, sau prescurtat MIXX Awards, este un premiu oferit celor mai bune campanii interactive din Europa. La concurs pot participa toate companiile care au fost recunoscut cu astfel de premii la nivel local, aceasta fiind șansa de a compara peformanța cu lucrări de profil la nivel european. În Moldova acest concurs se planifică a fi organizat în cadrul urmptorului eveniment ROCKIT din 27 septembrie.
– Research Awards încurajează aplicarea tuturor proiectelor indiferente de scară, mare sau mică, produs de orice tip de jucător,
organizație națională, proprietari de media, publisheri, agenții de marketing sau de cercetare. Proiectul poate fi pentru o singură țară europeană, continentală sau globală.
– The Merit Award, pe parcursul cinei festivei și ceremoniei de premiere vor fi recunoscute figuri proeminente din industria de digital la nivel european
– Agenția anului
Pentru prima dată se va desfășura concursul eDay Ranking (European Digital Agency of the Year).
Clasamentul va pune în evidență
proiectele cele mai bune dezvoltate de agențiile digital din Europa. Scopul este de a recunoaște cele mai creative și eficiente campanii și agenții din 2013 în zona Euro.
Pentru mai multe detalii:
facebook.com/IABEurope.Interact