Festivalul Industriilor Creative 2022: Studii de caz și istoriile din spatele celor mai mari proiecte gestionate
Telegram

Au schimbat identitatea vizuală a brandurilor pentru a recâștiga încrederea publicului, au transformat modelul de afacere a media digitale și au realizat proiecte naționale cu un mare impact.

La Festivalul Industriilor Creative, care are între 1-5 iunie 2022, vei avea ocazia să afli, din prima sursă, care este formula succesului pe care au aplicat-o echipele de creație pentru a realiza un produs recognoscibil.

Pe parcursul evenimentului, studiile de caz ale celor mai emblematice proiecte gestionate vor fi prezentate în incinta Artcor.

Notează-ți în agendă temele și hai să ne vedem acolo.

De dimineață, până seara (orele 11.00 – 21.00), în incinta Artcor va putea fi admirată proiecția senzorială elaborată de Karen Grigorean. Instalația interactivă gândită de artistul new media, constă în proiecția siluetei unei persoane, care trece printr-o serie de transformări, în interacțiune cu elementele și sunetele naturii.

Prima zi a Festivalului Industriilor Creative

1 iunie, ora 15:00

Cum creezi o identitate grafică pentru dansurile naționale și ale Baletul Național JOC – cartea de vizită a Moldovei din toate timpurile? Povestea din spate o vei auzi de la Olga Radu, fondatoare și directoare a agenției de comunicare Casa imago.

1 iunie, ora 16:00

Poate un proiect media să fie sustenabil? Publicitatea nativă este una din modalitățile de monetizare pentru media modernă. Anya Glazkina, fondatoare locals.md va veni cu propriul studiu de caz.

1 iunie, ora 17:00

Vino să asculți povestea creării Onest – primul tip de fonturi moldovenesc, Dmitri Voloshin va povesti, care este diferența dintre grotescul de sanserif și de ce statul are nevoie de propriul font.

A doua zi a Festivalului Industriilor Creative

2 iunie, ora 14:00

Cum se proiectează terenurile de joacă pentru copii, în spațiile publice? Mihai Stamati, designer industrial, va povesti despre sursele de inspirație, procesul de proiectare și importanța luminii și a sunetului.

2 iunie, ora 15:00

Vara vara și brandingul pentru cel mai mare Aquapark din Chișinău. Studiul de caz va conține detalii despre întreg procesul de elaborare a acestui brand de la zero, până la primul vizitator. Vino să afli detalii de la Inna Stavila și Anna Moroi din agenția Publicis Moldova.

2 iunie, ora 16:00

Constantin Șarcov, moldoveanul inclus în Top Forbes Under 30 (România 2018) va vorbi despre cum cultivarea relațiilor cu clienții poate aduce rezultate. Constantin va povesti cum a reușit să câștige pitch-ul agenției EA SPORTS din SUA și să creeze identitatea Electronic Arts Romania.

A treia zi a Festivalului Industriilor Creative

3 iunie, ora 13:00

Cum trebuie să arate un birou în era post-pandemie? Răspunsul îl vom afla de la
Vladimir Rasneanski, cofondator și Architect Principal la Makani – architectural design.
Vladimir va vorbi despre Istoria unui birou sau cum gestionăm greșelile de pe șantier.

3 iunie, ora 14:00

Cum e să renunți la știrile la minut, breaking news și clickbait în favoarea jurnalismului social, de problemă și de soluție?  Ana Gherciu – Directoare Executivă la Moldova.org va vorbi cât de departe poate merge o instituție de presă în educația sexuală, de sănătate mintală și culturală a adulților din Moldova.

3 iunie, ora 15:00
„Not just a wine label” este un studiu de caz curios despre cum a fost creat designul de etichetă creativă pentru ATU WineryRadion Cicic, Graphic & Identity Designer cu peste 10 ani experiență, va vorbi despre chinurile creației pentru o serie de sticle de vin, care să fie diferită și memorabilă?

3 iunie, ora 16:00

Picturi care prind viață, leagăne interactive și păpădii care proiectează imagini pe pereți. Asta e doar o mică parte din tot ce înseamnă New Media Art, despre care va vorbi  Dumitru Gangaliuc, Immersive Director, Riift Studio.

3 iunie, ora 17:00

Despre relațiile cu clienții va vorbi Thierry Lagrange, Consultant și Formator pentru liderii manageriali și comerciali. Antreprenor și manager de peste 30 de ani. Expert în sociologia organizațiilor, specializat în procesele de funcționare a acestora, expertul consiliază managerii și conducătorii prin vizinune strategică, managerială și comercială.

Festivalul Industriilor Creative 2022 este organizat de Asociația Companiilor de Creație COR și Proiectul Tehnologiile Viitorului (FTA), finanțat de USAID și Suedia, și de către Moldcell Foundation.

FTA susține dezvoltarea industriilor creative și își propune să crească ponderea economiei creative din Moldova, transformând-o într-un motor esențial pentru imaginea națională, coeziunea socială și dezvoltarea economică a țării.

Industria creativă din Moldova include două mii de companii din domeniile design, publicitate, digital media, arhitectură, muzică, film, teatru, animații, editare carte și jocuri, AR/VR, care oferă locuri de muncă pentru 12 mii de tineri.

Activitățile planificate în cadrul Festivalului Industriilor Creative 2022 vor avea loc atât la Artcor (str. 31 august 1989, nr.137) cât și la Mediacor  (str. Alexei Mateevici, 60).

Agenda Festivalului Industriilor Creative 2022 poate fi accesată aici sau aici sau pe paginile de Facebook ale Artcor și Mediacor.

Telegram