Ai auzit de SEO dar nu știi dacă se potrivește site-ului tău? Cum înțelegi când ai nevoie de Optimizare SEO
Telegram

Mulți vor încerca să-ți vândă SEO în 2019: este la modă, este inovativ și are o rată de întoarcere a investiție mult mai mare decât social media. Însă lucrurile nu sunt chiar atât de simple. Or, SEO nu se potrivește chiar tuturor. Tocmai din acest motiv, am decis să scriem acest articol ca servească drept ghid pentru posesorii de site-uri: când anume este necesar să se recurgă la optimizarea site-ului?

În era noastră digitală, aproape fiecare website care are un scop, are nevoie de vizibilitate și, desigur, de trafic calificat. Dar, de unde să știi când și că ai nevoie anume de promovare pe Google pentru rezultate bune?

În continuare, îți vom explica cele mai comune cazuri când ai nevoie de un expert SEO. Așadar, SEO te va ajuta atunci când:

  1. Atunci când companiei îi lipsește credibilitatea

Scopul serviciilor de marketing online este de a crea un site credibil, cu o bază solidă, ce oferă utilizatorilor o experiență ușoară de căutare și navigare online intuitivă și plăcută. Pe baza încrederii utilizatorilor, a recenziilor pozitive, a mențiunilor online și a feedback-ului bun, se construiește autoritatea unui site.

Intenția Google este de a oferi utilizatorilor informațiile pe care le caută din cea mai de încredere sursă, tocmai de aceea un expert SEO bun a lucra la imaginea companiei tale și a site-ului tău.

  1. Dacă ai un buget limitat

Billboard-urile, publicitatea la radio sau televiziune – toate acestea te vor costa câteva mii bune de euro pe lună. Promovare în online este mult mai cost-eficientă, costându-te nu mai mult de câteva sute lunar.

Mai mult chiar, implementarea optimă a unei strategii SEO de lungă durată va menține site-ul tău în top mult timp după ce tehnicile și metodele de optimizare site au fost aplicate pe site-ul tău.

  1. Nimeni nu îți cunoaște brandul, deși produsul sau serviciul pe care îl oferi este cunoscut -> În acest caz ai nevoie de Google Ads + SEO

Poți avea un produs revoluționar, foarte util sau chiar unul indispensabil, dar dacă nimeni nu știe despre el, nu vei avea vânzări. Prin promovarea prin Google Ads, vei transmite audienței tale un mesaj cu cele mai bune oferte, produse și servicii. Un brand local, o companie sau o afacere nouă trebuie să fie vizibilă pe online. Google Ads îmbunătățește vizibilitatea și aduce potențialii clienți la tine, încă din primele zile de activitate.

Dacă site-ul tău este invizibil pentru motoarele de căutare, un expert SEO utilizează tehnici și mijloacele SEO locale ce cresc implicarea, traficul și conversiile pe site, influențând ciclul de cumpărare. Căutare organică reprezintă o parte importantă a performanței site-ului pentru companii și, în cele din urmă, obținerea de către utilizatori a unei conversii. Un studiu recent arată că primele trei poziții de clasare a căutării organice au ca rezultat aproape 40% din totalul click-urilor din rezultatele căutării cu ajutorul unui motor de căutare,  dar unicul dezavantaj este că strategiile funcționează lent, tocmai din acest motiv dacă ai un brand nou-nouț eforturile de SEO se combină cu cele de Google Ads.

Primele poziții în Google sunt precum un trofeu, ce se obține greu, însă odată ajuns la el vei avea numai rezultate, click-uri și vânzări.

Când nu ai nevoie de SEO?

  • Când ești unica companie din nișa ta;
  • când ai un simplu Landing Page, care deși are nevoie de poziții bune în Google, nu a putea ajunge acolo datorită faptului că site-ul nu are destul conținut;
  • când ai un stoc limitat de produse, pe care nu-l vei mai suplini vreodată (folosește social media pentru a lichida stocurile).

Te-ai hotărât că ești la etapa corectă pentru a beneficia de SEO? Ce ai de făcut?

În primul rând, trebuie să faci tot posibilul să fii în rezultatul căutărilor pe Google cu cuvintele cheie specifice nișei tale (cuvintele-cheie corecte care reflectă anume ceea cu ce te ocupi). În al doilea rând, trebuie să implementezi o strategie SEO puternică și de calitate pentru pagina ta web, stabilindu-ți KPI-uri și obiective pe termen scurt, mediu și lung.

Da, drumul spre top 5 în rezultatele Google este unul anevoios, dar posibil. Printr-o strategie corectă de promovare pe Google, poți aduce produsul tău mai aproape de clienții care îl caută în motorul de căutare, apelează Seolitte la nr. de telefon +373 69 231 335 pentru o strategie SEO corectă și lucrativă!

Telegram