Moldova Pavilion at Expo Milano 2015 angajează moldoveni din Italia
Telegram

Organizația de Atragere a Investițiilor și Promovare a Exportului din Moldova (MIEPO), anunță Concurs de selectare a personalului în cadrul Pavilionului Republicii Moldova la Expo Milano 2015:

1. Director de Pavilion (1 persoană)

2. Ghid/Hostess (6 persoane)

3. Personal tehnic și de întreținere: cleaning manager (3 persoane)

Perioada de angajare: 6 luni (1 mai 2015 – 31 octombrie 2015)

Locul de lucru: Republica Italia, or. Milano, teritoriul expozițional ”Expo Milano 2015”, Pavilionul Republicii Moldova.

Deținerea unui permis de ședere/muncă în Republica Italia, valabil pentru întreaga perioada indicată (01.05.15-31.10.15), este obligatorie pentru toate funcțiile anunțate.

angajam

Director de Pavilion

Perioada angajării: 01 mai – 31 octombrie 2015

Condiții de angajare:

– studii superioare;

– abilități de management și organizatorice;

– cunoașterea fluentă a limbilor engleză, română și italiană;

– calități de organizare a lucrului în echipă;

– capacitate de planificare a activității în funcție de obiective;

– experiență în administrarea unei activități complexe (prezintă avantaj persoanele cu experiență în organizare evenimente, târguri și expoziții);

– experiență în planificare financiară/raportare;

– abilități avansate de comunicare/negociere;

Responsabilități:

– reprezentarea intereselor în relația juridică și administrativă cu organizatorii expoziției, furnizorii și partenerii Pavilionului Republicii Moldova în cadrul ”Expo Milano 2015”;

– reprezentarea Pavilionului Republicii Moldova în relația cu media străină;

– administrarea activității zilnice a pavilionului;

– administrarea echipelor implicate în activități culturale, oficiale, comerciale, de comunicare;

– formarea și instruirea personalului (ghizi, voluntari);

– logistica evenimentelor și a circulației bunurilor materiale;

– logistica delegațiilor oficiale, culturale și de afaceri;

– asigurarea bunei desfășurări a evenimentelor din agenda Pavilionului;.

– formarea de rapoarte financiare si de activitate periodice.

Ghid/Hostess

Perioada angajării: 01 mai – 31 octombrie 2015

Cerințe:

– studii superioare (studii economice, profil turism);

– experiență anterioară în calitate de ghid;

– experiență în organizarea de evenimente și în relaționarea cu publicul;

– cunoașterea fluentă a limbilor engleză, română și italiană;

– abilități avansate de comunicare și organizare;

– persoană dinamică și activă, cu spirit de inițiativă;

– cunoștințe impecabile a istoriei, geografiei, valorilor cultural-spirituale ale Moldovei, cultură generală;

– disponibilitate pentru activități în week-end și/sau sărbători;

– toleranță la stress, activitate sub presiunea unor termene – limită;

Responsabilități:

– asigură o atmosferă degajată și primitoare pe tot parcursul expoziției, întreține un dialog permanent cu vizitatorii Pavilionului;

– asigură logistica materialelor informative despre Moldova; preia materialele promoționale (broșuri, hărți, pliante etc) pe care le pune la

dispoziția vizitatorilor;

– asigură buna desfășurare a evenimentului prin: monitorizarea furnizorilor, colaboratorilor; echiparea spațiilor pentru evenimente; asistența

logistică pe parcursul expoziției;

– oferă informații specializate vizitatorilor într-o manieră adecvată (ex.: informații despre programului Pavilionului, informații cu caracter istoric,

cultural, geografic, economic), referințe și contacte relevante;

– pregătește rapoarte și statistici periodice cu privire la activitatea de ghid în cadrul Pavilionului.

Cleaning Manager

Perioada angajării: 01 mai – 31 octombrie 2015

Cerințe:

– studii medii;

– disponibilitate pentru activitate în orele de program prevăzute;

– disponibilitate pentru activități în week-end și/sau sărbători;

– toleranță la stress, activitate sub presiunea unor termene – limită.

 

Actele necesare pentru înscrierea în Concurs:

Pentru persoane fizice:

– CV în limba română/engleză;

– Poză tip pașaport 3×4 (1 exemplar);

– Copii xerox: buletin, certificat naștere, certificat căsătorie (dacă e aplicabil), pașaport (dacă e aplicabil);

– Acte ce demonstrează valabilitatea permisului de ședere/muncă în Republica Italia pentru perioada vizată;

– Cazier judiciar;

– Adeverința medicală de la medicul de familie, cu specificația “clinic sănătos și apt de muncă din punct de vedere psihic si fizic”;

– Copii xerox a tuturor diplomelor de studii;

– Referințe/scrisori de recomandare privind activitatea în domeniu de la locurile de muncă/proiectele precedente;

– Oferta financiară.

Pentru persoane juridice:

– Certificat de înregistrare a întreprinderii – copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului;

– Certificat de atribuire a contului bancar – copie, eliberată de banca deţinătoare de cont;

– Certificat de efectuare sistematică a plăţii impozitelor, contribuţiilor – copie, confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului;

– Licenţa de activitate – copie, confirmată prin semnătura şi ştampila Participantului, se prezintă atunci când activitatea Persoanei Juridice este subiect

al licențierii conform prevederilor legale;

– Notă informativă privind experiența în domeniu;

– Referințe/scrisori de recomandare privind activitatea în domeniul vizat;

– CV în limba română/engleză pentru persoana-candidat;

– Oferta financiară.

Dosarele vor fi expediate pe adresa MIEPO (str. A. Mateevici 65, MD 2009, Chișinău), sau la adresa de email: [email protected]

Dosarele incomplete sau care nu corespund condițiilor Concursului nu vor fi examinate!

Termenul pentru depunerea dosarelor pentru Concurs este 27.04.2015 ora 17:00.

Telegram