Blitz-interviu: Opt întrebări și opt răspunsuri pentru inginerul-șef al Parcului nr.1 de troleibuze în doar câteva minute!
Blitz-interviu: Opt întrebări și opt răspunsuri pentru inginerul-șef al Parcului nr.1 de troleibuze în doar câteva minute!
Cândva foarte populare în mass-media, blitz-interviurile aproape că nu se mai practică. Am decis să îi propunem această provocare lui Serghei Babii, inginerul-șef al Parcului nr. 1 de troleibuze din Chișinău, care activează la întreprindere deja de peste 20 de ani, timp în care a deținut mai multe funcții importante. Provocarea a fost să răspundă printr-o singură frază la fiecare întrebare, redând esența. Vedeți rezultatul în rândurile de mai jos.
Î: Dle Babii, ce va determinat să alegeţi să activaţi anume în această întreprindere?
S.B.: Am fost fascinat și interesat de transportul electric, ceva nou și necunoscut, pentru mine la acel moment.
Î: Vă mai amintiţi prima Dvs. zi de lucru la RTEC?
S.B.. Sigur că astfel de momente sunt memorabile – a fost o zi cu multe evenimente, multă informație nouă și captivantă, dar și cu multe emoții.
Î: Ştim că aţi deţinut mai multe funcţii în cadrul RTEC în ultimii 20 de ani, dar în care v-aţi simţit cel mai bine?
S.B.. Sigur că în cea în care mă aflu la moment – ea reprezintă cel mai înalt punct al unui drum pe care îl parcurg deja de două decenii, dar și implică cea mai mare responsabilitate, lucru care mă onorează și mă motivează nespus.
Î: Ce intră în responsabilităţile unui inginer-şef al parcului de troleibuze?
S.B.. Asigură organizarea, controlul, perfecționarea și modernizarea procesului de întreținere, reparație și deservire tehnică a troleibuzelor.
Î: Cum aţi caracteriza colectivul în care activaţi?
S.B.. Este un colectiv bun, în care domină profesionalismul, disciplina și cumsecădenia.
Î: Cum a evoluat transportul electric din Chişinău în ultimii 20 de ani?
S.B.. Evoluția transportului electric din Chișinău a mers în pas cu modernizarea acestui tip de transport, pe plan regional, totodată având ambiția de a implementa standardele mondiale.
Î: Ce puteţi spune despre calitatea transportului electric din capitală la moment?
S.B.. Este la un nivel cu mult mai înalt decât acum 20 de ani, dar în continuă dezvoltare și modernizare.
Î: Cum vedeţi viitorul transportului electric din capitală?
S.B.. Analizând ultimele tendințe de dezvoltare a transportului, văd un transport public pur electric, iar faptul dat va permite ca locuitorii capitalei, cât și oaspeții acesteia să aibă parte de un aer cu grad minim de noxe.