Am dat [ interested ] și nu m-am dus.
Telegram

Dacă totuși planifici să vii, hai să-ți povestim ce exact se va întâmpla pe 24 Iiulie, miercuri, de la 18:30 in ArtCor. 

Cine?

La această sesiune sunt așteptați toți cei care fac strategie, creație, smm, branding, promovare online ș.a.m.d. în Moldova și peste hotare. În special, sunt așteptați cei însetați de provocări cu adevărat mari.

Vom fi bucuroși să vedem agenții, echipe dar și profesioniști liberi – nu este un eveniment B2B, dar H2H (humans 2 humans).

La fel, vor fi prezenți și colegii din Agenția de Investiții și Moldova Competitiveness Project – organizațiile care au facilitat dezvoltarea turismului în Moldova în ultimii ani.

Sesiunea va fi moderată de Eugen Boico, fondatorul Publicis Moldova și unul din autorii campaniilor de promovare a turismului în Moldova de până acum.

Ce?

De fapt, acest eveniment își pune scopul de a descrie în detalii sarcina celor interesați de a veni cu idei de promovare a turismului în Moldova. 

Ne vom întâlni a 18:30 și vom începe briefing-ul pe la 19:00. Eugen va prezenta ce era făcut până acum, rezultatele preliminare și obiectivele pentru noua campanie de promovare a turismului în Moldova. Va răspunde la întrebări și va oferi ceva insight-uri. 

La fel, vom discuta strategiile posibile, dar nu neapărat obligatorii, pentru această campanie.

Vom avea un dialog deschis privind intrebările în jurul acestei sarcini. Scopul este de a oferi cât mai multă informație primară despre subiect și rezultatele așteptate de la campanie.

De ce?

Merită să fii la acest eveniment pentru că ai putea fi autorul unei din cele mai vizibile campanii de promovare din țară. Istoric, campaniile de promovare a turismului în Moldova sunt unele din cele mai curajoase – probabil, cunoști campania cu “Brad Pitt” din Moldova, care a devenit una din cele mai resonante și virale create vre-o dată în Moldova.

O campanie de acest gen în portofoliul tău personal, sau a echipei din care faci parte va fi un instrument puternic de self-promotion, dar și ar oferi un răspuns clar la întrebarea: –“Ce ai făcut tu și echipa ta pentru țară?”

Apropos, anume campaniile de acest tip sunt foarte iubite la festivaluri și concursuri internaționale. Respectiv, e și o posibilitate foarte reală de a obține un premiu important internațional, care ar mări valoarea competențelor tale creative. Condițiile în care va fi selectată cea mai bună idee tot vor fi un subiect de discuție la această întâlnire. Întregul proces se dorește a fi unul corect și transparent, dar și orientat către rezultat.

Ah da, autorii conceptului ales vor fi remunerați cu bani.

Cum?

Îți sugerăm să faci un mic studiu înainte să vii la eveniment și să pregătești întrebările critice pentru tine înainte să începi lucrul la o sarcină de acest gen. Poți cerceta ce au făcut alte țări. Poți căuta campaniile de promovare a turismului premiate la concursuri. Poți discuta cu prietenii din domeniu și căuta statistici relevante.

Sau poți veni în regim de “pânză curată”, fără nici o pregătire, mizând pe găndurile și insight-urile spontane apărute în timpul acestui briefing.

Totul depinde de procesul tău creativ.

Îți mulțumim, ne vedem miercuri și… Să știi că ești bravo și te admirăm dacă ai hotărât să vii.

Telegram