HAILAŢARĂ DEZVĂLUIE TOP 10 CELE MAI NEEXPLORATE DESTINAŢII TURISTICE DIN MOLDOVA #VISITMOLDOVA
Telegram

Proiectul Hailațară lansează campania #VisitMoldova, care are ca scop promovarea turismului in Republica Moldova, țară declarată in 2014 cea mai neexplorată destinație turistică din Europa de către publicația internațională Lonely Planet. Campania vine ca o continuitate a noului spot turistic ”Visit Moldova” lansat pe 4 august de Departamentul Turismului și ține să pună in valoare cele mai frumoase atracții turistice necunosute ale țării.

h-1

“Adevărul trist este că din cei 13 mii de turiști care ne vizitează anual, 90% nu ies din perimetrul or. Chișinău. Atunci cand suntem intrebați de străini ce ar putea vizita in Moldova băguim timid ceva despre Orheiului Vechi și despre vinăriile apropiate. Prin campania #VisitMoldova dorim să demonstrăm mai intai moldovenilor, iar apoi și lumii intregi că satele Moldovei abundă in peisaje rurale pitorești și atracții turistice autentice, gata să fie descoperite”, declară Alexei Guțaga, directorul Hailațară.

h-3

Timp de 10 săptămani consecutive, campania #VisitMoldova va dezvălui un Top 10 al celor mai neexplorate și autentice destinații turistice din Moldova pe pagina sa oficială -www.hailatara.md/visitmoldova. Hailațară invită toți moldovenii să se alăture campaniei și să expedieze sugestii și poze ale celor mai frumoase locuri din Moldova pe email ([email protected]), facebook sau pe intagram utilizand hashtag-ul #VisitMoldova. Deasemenea, doritorii vor putea vota destinația turistică, care in opinia lor, este demnă de a se clasa pe locul I in top.

h-2

”Vă promitem 10 săptămani de suspans și vă garantăm că veți fi surprinși de existența unor astfel de atracții in Moldova”, comentează Alexei Guțaga.

Vezi detalii aici: hailatara.md

razdelitel_raduga

Hailațară este prima platformă de turism rural autentic din Moldova, care oferă turiștilor posibilitatea de a se caza în casele sătenilor. La moment, Hailațară include o rețea de peste 200 de locuințe în circa 50 de localități din Republica Moldova. Scopul proiectului este de a oferi fiecărei persoane o experiență autentică de interacțiune cu comunitatea locală.
Acest proiect este realizat cu asistenţa Programului „Susţinerea Măsurilor de Promovare a Încrederii”, finanţat de Uniunea Europeană, co-finanţat şi implementat de Programul Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare, care îşi propune să contribuie la promovarea încrederii între ambele maluri ale Nistrului prin implicarea autorităţilor locale, societăţii civile, comunităţii de afaceri şi altor părţi interesate în activităţile de dezvoltare economică şi socială a comunităţilor locale.

*Conţinutul publicaţiei nu reflectă neapărat punctul de vedere al Uniunii Europene sau al Programului Naţiunilor Unite pentru Dezvoltare.

Telegram