Curs de comunicare și copywriting cu Veronica Țurcanu și Elena Știubei
Начало: 08/05/2023 - 18:30
Место: Artcor
Цена: 1600-2000 MDL
FACEBOOK
Vorba merge, textul șade
cu Veronica Țurcanu și Elena Știubei
Curs de comunicare și copywriting
Data : 08.05 -20.05
Durata cursului: 2 săptămâni
8 lecții a câte 2 ore academice
Periodicitate: luni, miercuri și vineri, între orele 18:30 – 20:30
Locația: ARTCOR
Limba de predare a cursului: română
Costul cursului:
1600 MDL – până la 27 aprilie
2000 MDL – după 27 aprilie
Înscrierile sunt deschise aici: https://forms.gle/KVi9k8TgK8p2qNMR6
Cuvintele nu fug. Foaia nu mușcă. Dar uneori parcă nu se leagă literele între ele. Și tot scrii prima propoziție și o ștergi, apoi iar o scrii și iar o ștergi.
Așa trece o oră, apoi încă una. Iar deadline-ul e acușica. Colegii bat din picioare, șefii bat apropouri, iar pe tine te bate gândul că scrierea nu e pentru tine.
Okay, Google. Hai să nu grăbim concluziile.
Elena spune că a învățat să scrie pe formule. Intâi teoria, apoi practica. Poate de aceea acum predă Copywriting la USM?
Veronica zice că scrie intuitiv și nu se ia după cărți. Poate de aceea a lucrat în una dintre cele mai iubite agenții de creație din Chișinău, Imago?
În loc să se ia la bătaie prin comentarii pe Facebook, ca să afle cine are dreptate, Elena și Veronica au decis să pornească un curs. 2 copywriteri, 2 stiluri diferite de scriere, 2 experiențe la poluri diferite, 2 săptămâni de curs + un invitat surpriză la ultima lecție.
Începem pe 8 mai și o ducem tot așa până pe 20 mai: luni, miercuri și vineri, 18:30 – 20:30
Agenda cursului:
1. Branding: Cum creezi un nume? Ce înseamnă tone of voice? Care e diferența dintre slogan și tagline?
2. Creative Writing: Cum se scriu scenariile și voiceoverurile pentru TV/radio/social media, legendele și poveștile de brand?
3. Content Writing: De ce textele pe landing pages și website sunt diferite? Ce are în comun scrisoarea de vânzare cu un landing page?
4. PR: Presa noastră cea de toate zilele: articole, advertoriale, comunicate de presă
5. Scriitura în Social Media: Ce trebuie să știi despre textele în postări, stories, events, ads
6. POS-uri: Cum scriem și structurăm textele pe tipărituri, postere, broșuri etc.
7. Scriem cu AI: De ce Chat GPT niciodată nu va înlocui un copywriter. Lecție practică
8. Închidere: Studiu de caz în Social Media cu un invitat special
Răspuns la întrebarea „Pentru cine?”
Cursul este pentru tine dacă:
– lucrezi într-o echipă mică de marketing și faci de toate, inclusiv texte
– ești copywriter de orice nivel (începător sau profi) și cauți inspirație sau motivație, schimb de experiență
– scrii texte pe social media (SM manager sau antreprenor)
– lucrezi în HR și tot ai treabă cu textele (de la scrisori, până la anunțuri de angajare)
– ai de transmis texte despre companie în presă
– colaborezi cu freelanceri-copywriteri și nu știi ce comentarii să le dai pe texte
– vrei să scrii, dar nu știi de unde să începi
Elena și Veronica fac copywriting și comunicare de mai bine de 10 ani. Ambele au scris pentru branduri mari și mici din Moldova și România. Hai să dăm și niște nume: Moldcell, Purcari, Castel Mimi, Efes Moldova, Radler, Din inimă, Victoriabank, OM, Gura Căinarului, Cinci Inimioare și altele.
Această activitate este organizată de Artcor cu sprijinul financiar oferit de Fundația Moldcell și Proiectul Tehnologiile Viitorului, finanțat de USAID, Suedia și Marea Britanie.
Fotografii de Sergiu Rotaru

Telegram