06 апреля 2021

Peste 20 de designeri autohtoni la Moldova Fashion Days Rebirth 

Peste 20 de designeri autohtoni la Moldova Fashion Days Rebirth 

Peste 20 de designeri autohtoni își vor prezenta colecțiile pentru sezonul primăvară – vară la o nouă ediție  Moldova Fashion Days. Chiar dacă de această dată evenimentul va avea loc în format online, în contextul restricțiilor impuse pe timp de pandemie, acesta vă va oferi ocazia de a vedea cum au interpretat designerii autohtoni tendințlele din acest sezon.

Showul va fi organizat în patru blocuri, timp în care publicul va putea urmări câte cinci colecții ale designerilor autohtoni, de la cele pentru copii, ținute sport, de zi sau cele de cocktail, până la colecțiile cu ținute de ocazii.

Ediția din acest an vine sub un nou concept și anume „Moldova Fashion Days Rebirth”, ceea ce înseamnă că designerii au ocazia să-și renască spiritul creativ în pofida provocărilor la care au fost supuși. Totdată, în cadrul showului vom putea afla istoriile din spatele colecțiilor prezentate de creatorii de modă, dar și sursa de inspirație a acestora.

Potrivit directorului executiv al Asociației Patronale din Industria Ușoară, Marcela Lozovanu, în această perioadă producătorii autohtoni promovează modul ecologic de creație a colecțiilor.

„Brandurile locale adoptă conceptele modei sustenabile și creează ținute vestimentare de calitate înaltă, care nu se demodează atât de repede și pot fi purtate un timp îndelungat. În același timp, designerii își ajustează oferta pentru a fi mai aproape de consumatori”, a declarat Marcela Lozovanu.

Aceasta mai menționează că în 2021 shopping-ul online al brandurilor autohtone prinde viață.

„Distanța socială a schimbat modul de interacțiune dintre persoană și brand, motiv ce a declanșat o nouă provocare pentru industria modei din Republica Moldova.  Tendința globală de a susține dezvoltarea unui shopping mai rațional, păstrând contactul personal chiar și la distanță, ne-a motivat să venim și noi cu o transformare digital”, ne-a mai spus directorul APIUS.

Evenimentul va fi difuzat pe paginile oficiale de facebook: Din Inimă, Moldova Fashion Days, APIUS, pe paginile partenerilor media și pe paginile sponsorilor evenimentului.

„Moldova Fashion Days” face parte din campania „DININIMA” al cărui scop este să promoveze brandurile locale și să motiveze consumatorii să cumpere produsele realizate pe piața internă. Evenimentul este organizat de APIUS (Asociația Patronală din Industria Ușoară) și DININIMĂ și este susținut de către partenerii strategicii USAID, Sweden Sverige și UKaid

Подписывайся