Cum să promovezi un magazin online în timpul crizei de Coronavirus? Cele mai utile sfaturi din lumea marketing-ului digital
Telegram

Cum să promovezi un magazin online în timpul crizei de Coronavirus?
Cele mai utile sfaturi din lumea marketing-ului digital

Trăim momente dificile care sunt hrănite de o criză financiară ce se extinde tot mai mult. Dacă unele afaceri își găsesc sfârșitul, altele se bucură de popularitate și sunt tot mai aproape de clienții săi. Astfel, e-commerce-ul și-a crescut vânzările până la 14,5% în această perioadă, livrând produse în toate colțurile țării.

Dacă ai o afacere în e-commerce și ai ținut (măcar parțial) cont de cele mai bune practici și tendințe din digital marketing, acest articol este pentru tine. Află că în 2020 vectorul și accentele de marketing se modifică un pic, și s-ar putea să ai nevoie de strategii de promovare pe online adaptate la maturitatea pieței și la criza pandemică prin care trecem. Am inserat în acest articol și 3 curiozități de bază despre ce înseamnă să promovezi un e-commerce în timpul crizei de COVID-19, atenție însă, le vei culege doar parcurgând întregul articol!

1. Pune accent pe promovarea magazinului în rețelele de socializare

Prezența internauților în Social Media a sporit considerabil de la anunțul autorităților de a rămâne cât mai mult la domiciliu și de a evita locurile publice. Facebook, Instagram, Twitter și Linkedin adună peste miliarde de utilizatori care acum petrec mai mult timp pe aceste platforme. Așadar, interacționările dintre aceștia și diversitatea comunităților din Mediul Social constituie un beneficiu major pentru promovarea online a afacerilor. Știai că 46% din toate sesiunile de pe un telefon mobil includ o aplicație de Social Media sau de mesagerie ca una dintre primele 3 aplicații deschise?

Divizarea audienței după diferite criterii, precum: demografie, gen, vârstă, ocupație și interese personale, trebuie să joace în favoarea ta, atunci când promovezi produse specifice. Poți intra în discuții cu potențialii clienți, să abordezi subiecte actuale, ca să-ți crești vizibilitatea și să-ți formezi propria audiență. Publicitatea plătită pe Social Media îți aduce la început un număr mare de urmăritori, însă pe lângă aceasta, trebuie să fidelizezi publicul: prin publicarea unui conținut unic și original, prin comunicare constantă (cu imagini și clipuri video wow! cu produsele tale).

Curiozitate nr. 1: Majoritatea clienților care au ajuns pe paginile web ale magazinelor online, au aflat de acestea de pe rețelele de socializare, din postări simple, sau din concursuri organizate în ajunul sărbătorilor.

2. Automatizează-ți procedurile și prezența în Online

Automatizarea promovării pe online, a vânzărilor și altor proceduri te va ajuta să economisești timpul angajaților, ca aceștia să poată să se concentreze pe client și pe necesitățile acestuia (ceea ce nu poate fi automatizat niciodată e căldura umană, nu?). Conform studiului Impact BND, companiile care au succes în utilizarea tehnologiei de atragere a lead-urilor generează cu 50% mai multe vânzări, cheltuind cu 33% mai puține resurse în acest proces. Îmbunătățirea proceselor de muncă îți vor crește vânzările și, de asemenea, rezultatele companiei – într-un timp foarte scurt. De exemplu, preluarea comenzilor va fi mult mai rapidă, iar tranzacțiile vor fi încheiate „pe bandă rulantă”.

Curiozitate nr. 2: Automatizarea procedurilor îți va economisi până la 70% din timpul irosit pe sarcini tehnice pe care le îndeplineai manual în fiecare zi.

Într-o pâlnie de vânzări automatizată sunt incluse o serie de lucrări precum: e-mail marketing-ul, personalizarea web și integrarea CRM-ului (Management al Relațiilor cu Clienții). De asemenea, colectarea informațiilor despre clienți devine mult mai eficientă cu ajutorul acestor tehnologii avansate.

3. Alege optimizarea SEO de calitate

Conținut original, titluri și meta tag-uri unice, o interfață pe care e simplu de navigat, hosting bun și link-uri optimizate – toate aceste te vor ajuta să urci în căutările Google și să devansezi concurenții. Promovarea SEO eficientă te ajută să atragi clienți și să sporești rata de conversie pe site-ul magazinului tău online, întrucât actualmente cei care caută produse sau servicii în Google o fac, în majoritatea cazurilor, în scopuri comerciale sau de informare pentru cumpărare ulterioară.

Curiozitate nr. 3: Știai că 90% din utilizatori sunt siguri de ce își doresc să găsească în motoarele de căutare? De aceea trebuie să fii atent la cuvintele-cheie. Expresiile lungi (long tail keywords) te vor ajuta să afli ce caută utilizatorii și să vii cu oferte potrivite, adaptate la necesitățile clienților.

Și, dacă vrei să fii sigur că site-ului afacerii tale va ajunge să aibă succes și vânzări în mod constant, poți apela la o agenție de marketing digital cum este SEOLITTE. Atingerea rezultatelor și menținerea lor pe termen lung sunt cele 2 priorități ale noastre. Prestăm servicii de promovare digitală de înaltă calitate și abordăm fiecare site într-un mod absolut individual, pentru a-i mări vizibilitatea și, bineînțeles, a-i spori vânzările. Și ca să ajutăm afacerile să crească în această perioadă dificilă, oferim 20% reducere la serviciile de promovare digitală.

Contactează-ne la numărul de telefon + 373 69 809 235 și te ajutăm să crești acolo unde concurenții tăi vor pierde!

Telegram

Что ещё почитать: