18 января 2019

A treia rundă de accelerare pentru startupurile fashion lansată de ZIPhouse

A treia rundă de accelerare pentru startupurile fashion lansată de ZIPhouse

ZIPhouse lansează ZIP Acceleration Program 2019, program de accelerare a start-up-urilor cu potenţial de creştere local și international. În perioada 11-31 ianuarie echipele care dezvoltă produse din domeniile fashion, lifestyle sau prestează servicii de construire a tiparelor, design, prototipare ș.a. pot aplica pentru participarea în program completând formularul de înscriere disponibil online accesând linkul.

Piața locală dispune de start-up-uri creative însă care nu întotdeauna dispun de cunoştinţele de business necesare pentru a-şi transforma ideile într-o afacere de succes pe piaţa locală și globală. Astfel, al treilea an consecutiv, ZIPhouse lansează Programul de Accelerare menit să ofere start-up-urilor cunoștințele și aptitudinele necesare pentru a dezvolta produse de success pe piață, pentru a-și dezvolta o afacere mai rapid și pentru a beneficia de oportunitățile existente pe piață.

Programul de Accelerare 2019 se va desfășura în perioada februarie – septembrie 2019 la ZIPhouse și va reuni un grup de echipe cu potențial de dezvoltare locală și internațională. Pe lângă componenta educațională prezentă în program, echipele finaliste vor beneficia, pe toată perioada programului, de expertiză locală și internațională în dezvoltare de produs și business, sesiuni de mentorat și coaching, spațiu de co-working, resurse software și utilaj de producere performant, support în dezvoltarea imaginii de brand, networking și pitching. Experiența acumulată în cadrul programului va ajuta start-up-urile să-și transforme produsele în afaceri de success.

Pe durata a 8 luni de desfășurare a programului, echipele finaliste vor participa la workshop-uri practice, vor acumula cunoștințe cheie pentru un start-up și vor fi monitorizate de un mentor local și internațional. Pe lângă aceasta, echipele vor primi un suport financiar pentru dezvoltarea identității de brand.

Programul se adresează start-up-urilor din domeniul fashion care produc îmbrăcăminte pentru femei, bărbați, copii, produse sport, denim, lenjerie sau bijuterii, care dezvoltă produse din categoria lifestyle – obiecte de decor, sisteme de iluminat, textile ș.a. și echipelor care prestează servicii de producere – digitizare, construirea tiparelor, modelare, gradare, prototipare, producere la scară mică, tech pack. Echipele finaliste vor fi selectate de către un board de juriu profesionist din industrie în cadrul Pitching Day, unde start-up-urile își vor prezenta produsul și idea și vor argumenta locul lor în Program.

De-a lungul celor 2 ediții precedente, s-au accelerat 17 start-up-uri din domeniul fashion, fashion-tech și lifestyle. Asta înseamnă – 2 câștigători care au participat la un curs intensiv în Acceleratorul din Milano, 7 start-up-uri care și-au schimbat imaginea de brand, 3 participări la expoziții internaționale, 7 participări la Moldova Fashion Days. Printre absolvenții programul se numără brandul Sophie, EHO by Evgheni Hudorojcov, MOVE, b’Queen, Irina Calancea, Lilia Ceaicovschi, Martely, Trommigou, Nicole Storm, A’Toi by Miriams, Constanzia Iurașco, KUKI, Cireșel ș.a.

ZIP Acceleration Program 2019 este organizat de către Centrul de Excelență în Design și Tehnologii ZIPhouse și Asociația Patronală a Industriei Ușoare (APIUS) cu suportul Proiectului de Competitivitate din Moldova, finanțat de Agenția Statelor Unite pentru Dezvoltare Internațională (USAID) și Guvernul Suediei și finanțat de UK aid cu suportul Guvernului Marii Britanii.

Подписывайся